luni, 29 octombrie 2012

Medalia Miraculoasă



           Un paroh din Dieceza de Milano a venit într-o zi la Cardinalul Schuster deoarece avea o problema destul de grea în parohia sa. Era vorbe de un necredincios grav bolnav. Nu voia să audă de preot sau de sfintele sacramente şi repeta mereu: „Religia mea este partidul”.
           Sărmanul paroh era preocupat de trecerea la cele veşnice a acestei „oiţe negre din parohia sa, dar şi de faptul ca va trebui să refuze liturghia de înmormântare, în cazul că familia ar fi dorit acest lucru.
           Cardinalul, calm şi inspirat, drept răspuns i-a pus preotului în mână o medalie: Medalia Miraculoasă.
 - Părinte paroh, dă bolnavului această medalie, i-a zis cardinalul.

 - Dar cum voi reuși să intru în acea casă, unde mi s-a interzis totalmente accesul? – întrebă parohul.
           Cardinalul l-a fixat cu privirea părintească şi încurajatoare, iar preotul a prins curaj şi a zis:
 - Voi încerca orice variantă pentru a mi se deschide acea uşă; mă voi ruga mai mult.
           Câteva zile mai târziu, preotul îi scria cardinalului aceste cuvinte: „Slavă Domnului, am reuşit să conving bolnavul să primească Medalia Miraculoasă şi, după câteva zile. A trimis pe cineva din  familie ca să mă cheme la el. A acceptat să primească sfintele sacramente şi a avut o moarte creștinească.”
           Medalia Miraculoasă chiar face minuni.
           Să mai spunem că acest bun cardinal (care a murit la 30 august 1954) a fost declarat ca fericit de Papa Ioan Paul al II-lea în anul 1997.