duminică, 19 februarie 2012

De ce un nou blog?



De ce un nou blog? Parcă nu ar fi destule… Şi totuşi, comunicăm…trebuie să comunicăm. Mă gândesc că, fiind oameni ai cuvântului, cuvintele trebuie spuse…. Dacă cu cuvintele mele aş şti că pot ferici puţin măcar un om, aş fi şi eu fericit…
Când eram în Ţara Sfântă, am simţit nevoia unei foarte mici reviste, prin care să comunic…şi am văzut că pe mulţi i-a bucurat…Acolo, într-o lume străină, printre limbi străine,  toţi simţeam nevoia de cuvinte de acasă. De aceea, mica mea foaie  săptămânală am numit-o CUVÂNT ROMÂNESC. Acolo aveam nevoie
de cuvinte! Ca şi aici…
Acum un blog despre ADEVĂR şi LIBERTATE. De ce?
  1. Una fără alta nu pot exista. Dacă e doar adevăr fără libertate, e timp de prigoană. Martirii iubeau adevărul, dar nu aveau libertate. Ce greu era! Dacă ai libertate fără adevăr e politică (poate cea de azi sau dintotdeauna), sau poate e altceva, oricum rău. Echilibrul şi demnitatea cred că se bazează pe aceste două mari coloane…
  2. Sunt preot şi ştiu că Adevărul e doar Dumnezeu, iar libertatea e cel mai mare dar pe care l-am primit, după acela al vieţii. Vreau să vorbesc tuturor despre Adevăr: acela al creştinismului, al Învierii, al Evangheliei, al conştiinţei, al dorului de cer… Aşa am primit mandatul de la Cristos: „Predicaţi-l de pe acoperişuri!”
  3. Se suferă mult din lipsa libertăţii. Am cunoscut un confrate preot care a suferit enorm, ba cred că s-a şi îmbolnăvit, de frica transferului dintr-o parohie în alta. Ce pierdea? Nimic! De ce se temea? Nu ştiu. Dar nu avea libertate. De aceea, voi vorbi tuturor despre frumuseţea libertăţii în Cristos.
Cu acest blog vreau să las o umbră şi o urmă în istorie cu cuvintele mele. Am fost şi sunt marcat de Titu Maiorescu, care îi indemna pe învăţăceii săi: „Scrieţi, băieţi, numai scrieţi!”

8 comentarii:

  1. Laudetur!

    Parinte, ma bucur sa va descopar si aici si sa va citesc. Mult spor si sper sa nu spun cuvinte prea mari dacă vă zic: bun venit printre noi..:)

    La cât mai multe gânduri și rânduri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parinte va multumim pentru acest blog,abia lam descoperit si sunt foarte incintata!!!Prin Dvstra sper sa ne schimbam ,sa incercam sa fim mai buni!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e bun si netul la ceva: ne ajuta sa comunicam chiar si cu aceia care poate nu prea deschid usa bisericii... sau cu prieteni care nu ne putem vedea nici macar la trei ani o data! Iar de comunicare, e nevoie ca de aer....

      Ștergere
    2. in ultimul timp ma intreb..de ce Sfintia Voastra?..in lista mea de prieteni mai sunt si alti preoti si totusi am ales sa pun o parte din viata mea in mainile dv..urmaresc cu mare atentie si foarte detaliat lista de prieteni de la profil..si observ ca aveti multi admiratori..multi simpatizanti..asta nu poate sa insemne decat ca lumea va iubeste si probabil asa a vrut D-zeu...nimik nu e intamplator
      Din partea mea aveti tot respectul si stima..Evident..suntei un bun slujitor al Domnului..poate intr-o buna zi sa ajung si eu la iasi... sper din toata inima sa aveti timp si pt mine..cum spuneati...E MAI FAIN CAND E LIVE..:D

      Ștergere
  3. Parinte va scriu cu lacrimi in ochi...VA MULTUMESC CA EXISTATI,am atitea necazuri,si doar citind cite ceva din blogul Dvstra,ma linistesc si ma rog putere,si oameni buni si intelepti in preajma,kiar daca sunt straini!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am aterizat si eu,nu stiu cum am ajuns pe acest blog, dar sunt foarte bucuroasa ca l-am gasit. Nu sunt o impatimita a internetului, nici nu am foarte mult timp sa navighez, dar sunt dornica de comunicare,insa nu orice fel de comunicare ci una cu Dumnezeu si despre Dumnezeu. Spunea-ti mai sus,ca daca stiti ca fericiti macar un suflet sunteti si Dv.Parinte fericit, asa ca fiti fericit!!!Sunt mama,am o fata de 21de ani. Am crescut-o mai mult singura si acest lucru m-a facut sa-L caut si sa-L iubesc pe Dumnezeu,"Adevarul".L-am cunoscut tarziu, dar am castigat. Vad ca nu s-a mai scris nimic pe aici de mult timp, asa ca eu acum cumva sparg gheata.Sigur,Domnul in dreptul Dv.Parinte v-a spune:"Bine slujitor bun si credincios, intra in bucuria stapanului meu." Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va calauzeasca apostolatul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Laudetur Jesus Cristus.
    Sunt si eu catolica si am o pagina pe facebook denumita: credinta,speranta si iubirea....il iubesc pe Dumnezeu si incerc sa aduc si pe altii in dragostea lui Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă ați fost dezamăgit de alte vrăjitoare și vindecători, care nu au reușit să ofere rezultatele dorite. Fii liniștit de data aceasta cu cel mai puternic și supradotat spirit de turnătorie pe care îl poți întâlni vreodată.
    Contactați-l dacă știți că vă confruntați cu soarta de mai jos
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Îți place Ex-ul tău?
    (2) Ai mereu coșmaruri?
    (3) Vrei să fii promovat la locul de muncă?
    (4) Vrei să alerge după tine femei / bărbați?
    (5) Vrei un copil al tău?
    (6) Vrei să fii bogat?
    (7) Vrei ca soțul / soția ta să fie al tău pentru totdeauna?
    (8) vrei să îți crești dimensiunea pula? / Să durezi mult când faci sex?
    (9) Doriți să vă recuperați banii pierduți?
    (10) Vrei să oprești divorțul?
    (11) Vrei un divorț?
    (12) Vrei ca orice dorință să fie acordată de cineva?
    (13) vraja concep o nevoie de sarcină copil?
    (14) Doriți să vă opriți căsătoria sau relația sau să vă rupeți?
    (15) Vă este greu să câștigați un caz în instanță?
    (16) Vrei să te căsătorești cu partenerul tău cât mai curând posibil?
    Din nou, adresa mea de e-mail este: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Contactați-l imediat pentru toate problemele dvs. și rezolvați situația în câteva zile.

    RăspundețiȘtergere