luni, 20 februarie 2012

Biblia

Mă întreb ce s-ar întâmpla dacă ne-am trata Biblia aşa cum ne tratăm telefoanele celulare.

Ce ar fi dacă am purta-o în buzunarele şi genţile noastre?
Ce ar fi dacă ne-am întoarce din drum s-o luăm dacă am uitat-o acasă?
Ce ar fi dacă am deschide-o de mai multe ori pe zi?
Ce ar fi dacă am folosi-o să primim mesaje? (de la Dumnezeu)
Ce ar fi dacă am trata-o ca şi cum nu am putea trăi fără ea?
Ce ar fi dacă am da-o, ca şi cadou, copiilor şi prietenilor noştri?
Ce ar fi dacă am folosi-o
în timp ce călătorim?
Ce ar fi dacă am folosi-o în "cazurile de urgenţă"?
Ce ar fi dacă am folosi-o pentru a intra în legătură cu Dumnezeu?
Răspuns: am fi creştini adevăraţi!

Aşa-i că vă gândiţi acum... hmmm... unde este Biblia mea?
Şi încă un lucru: spre deosebire de telefoanele celulare, nu trebuie să ne îngrijorăm niciodată că Biblia noastră va rămâne fără semnal şi minute, sau că va fi deconectată, deoarece Isus ne-a plătit deja abonamentul (sau creditul)
                                                 Ernest Munachi Ezeogu