miercuri, 23 mai 2012

Scrisoare către Maria

Sanctuarul de la Pellevoisin, se află la 90 de kilometri sud de oraşul Tours, în Dieceze de Bourges (Franţa).
O femeie de 32 de ani, Estelle Faguette (foto), din Pellevoisin, suferea de o boală incurabilă. Ea se hotărăşte să scrie,  cu o mare încredere, o scrisoare Sfintei Fecioare Maria. Estelle îi cerea Mariei să mijlocească la Isus ca să o vindece, pentru a-şi putea îngriji părinţii  în vârstă. Roagă pe o prietenă să ducă această scrisoare într-o grotă a Maicii Domnului de Lourdes, construită de familia La Rochefoucauld într-un parc, la dorinţa copiilor.

Sfânta Fecioară i-a răspuns prin 15 apariţii, în perioada 19 februarie – 8 decembrie 1876. La 19 februarie este total vindecată. În anul 1877 arhiepiscopul de Bourges autorizează cultul public al Maicii Domnului de la Pellevoisin, iar camera aceste tinere este transformată în capelă.
Vindecarea tinerei de le Pellevoisin a fost recunoscută oficial ca minune la 8 septembrie 1983 de către Arhiepiscopul de Bourges
În ianuarie şi februarie 1900, Estelle Faguette este primită de două ori în audienţă de Papa Leon al XIII-lea, iar Papa Pius al X-lea o primeşte în martie 1912.
Estelle a murit la 23 august 1929, la vârsta de 86 de ani.
Iată câteva fragmente din scrisoarea scrisă de Estelle, care a obţinut vindecarea: „ O buna mea Mamă, iată-mă prosternată la picioarele tale…Acordă-mi, pentru slava Fiului tău dumnezeiesc sănătatea bietului meu trup. Uită-te la durerea părinţilor mei: tu ştii că mă au doar pe mine de ajutor…Dacă nu mă poţi vindeca, din cauza păcatelor mele, dă-moi măcar tăria de a putea câştiga cele necesare pentru mine şi părinţii mei…Aminteşte-ţi de durerile pe care tu le-ai îndurat, în noaptea naşterii lui Isus, când trebuia să baţi din poartă în poartă, să ceri sălăşluire. Aminteşte-ţi cât ai suferit când Isus a fost răstignit pe cruce… Eu mă încred în tine, buna mea mamă; dacă tu vrei, Fiul tău mă poate vindeca. El ştie cât de mult mi-am dorit să fiu printre miresele sale, dar mi-am oferit viaţa pentru părinţii mei, care au atâta nevoie de mine… dar voia lui Isus să se facă şi nu voia mea….”
Ce minune poate face o scrisoare sau o rugăciune adresată Maica Domnului!