vineri, 17 august 2012

Omul botezat


În timpul unei persecuţii, împotriva unor creştini din Africa, soldaţii i-au arestat pe preotul misionar şi pe surorile care erau responsabile de catehizarea indigenilor, ba mai mult, au distrus şi biserica satului. În acest timp, un tânăr se apropia grăbit de biserică deoarece trebuia să participe la ora de catehism. Însă, când l-au zărit soldaţii, aceştia i se adresară cu răutate:
 - Ce vrei să faci? Unde mergi?
 -  Merg la ora de catehism – răspunse tânărul.
 - Nu va mai fi nici o oră de catehism.
 - Vreau să-l văd pe misionar – spuse copilul.
 - Nu mai este nici un misionar; l-am arestat.
 - Atunci eu vreau să intru în biserică.
 - Nu se poate căci am distrus-o.
Tânărul, mirat şi întristat, tăcu, dar după câteva momente zice:
 - Aţi spus că aţi distrus biserica, dar eu sunt botezat, eu sunt Biserica!
Iată un răspuns al unui tânăr, care poate fi al unui mare teolog.