marți, 23 octombrie 2012

Rugăciunea femeii budiste



Părintele Angelo Tin este preot în Dieceza de Pekhon din Myanmar. Cu ocazia primiţiei sale, când a celebrat prima liturghie în satul său natal, el a mulțumit unei femei budiste, doamnei Daw-Sin. Şi povestește el pentru ce a ținut să-i mulțumească într-un mod special: „În anii de studenție, fiind sărac şi nu aveam cu ce să-mi plătesc studiile, am lucrat în cafeneaua ei. Această doamnă, când a auzit ce vreau eu să devin, m-a ajutat ca o adevărată mamă. M-a susținut şi financiar, dar, mai mult decât atât, ea se ruga zilnic la templul ei budist ca eu să-mi ating ținta, idealul vieții: preoția.  Poate cel mai mult m-a uimit modul ei de a vedea şi de a gândi rugăciunea: <Rugăciunile noastre sunt diferite, mi-a zis ea într-o zi, dar sunt sigură că ele se întâlnesc şi sunt unite înaintea Domnului>.