miercuri, 24 octombrie 2012

Soţia lui Dumnezeu



Un băiețaș sărac, zgribulit de frig, stătea în faţa unei vitrine la un magazin de încălțăminte. Papucii lui erau rupți şi scofâlciți, şi îi tare era frig la picioare. Se uita lung la bocănceii din vitrină şi tare şi i-ar fi dorit. Pe lângă el trece o doamnă, care îl observă. Se uită lung la el, i se face milă de copil şi îl întreabă: 
 - Dar ce faci tu aici, băiețaș?
 - Mă uit la aceste încălțări frumoase şi mă rog lui Dumnezeu să mă ajute să am şi eu asemenea pantofi.
           Femeia l-a luat pe copil de mână şi a intrat cu el în magazin. Apoi a intrat cu el într-o cameră alăturată, l-a spălat şi i-a cumpărat mai multe perechi de ciorapi noi. După aceea i-a cerut vânzătorului să-i dea copilului cei mai frumoşi pantofiori. Femeia a plătit pantofii, i-a pus într-o sacoşă ceilalţi ciorapi şi au ieşit amândoi din magazin. Când să se despartă, copilul, plin de fericire dar şi de nedumerire, a întrebat:
 - Doamnă, spuneţi-mi: dumneavoastră sunteţi soţia lui Dumnezeu?