vineri, 23 noiembrie 2012

Încredere în Dumnezeu



          Un ţăran credincios a strâns o sumă frumuşică de bani, ca să o doneze pentru misiuni. Mergând spre misiune, trebuia să treacă printr-o pădure. Cum mergea, de după nişte copaci bătrâni, i-a ieşit în cale un hoţ. I-a prins calul de căpăstru şi i-a cerut toţi banii. Omul s-a speriat dar a refuzat să scoată şi să-i dea banii. Dar în inima lui se ruga: "Doamne, tu ştii că eu am aceşti bani pentru lucrarea ta. Ajută-mă şi arată-mi o cale de scăpare." 
 - Hai mai repede, scoate banii. Vrei să fluier? Dacă fluier o dată, imediat îmi vin în ajutor zece tovarăşi şi ei te vor percheziţiona.
 - Tu trebuie să fluieri ca să vină zece în ajutor, i-a spus ţăranul. Dar eu trebuie doar să suspin şi, din porunca Domnului Isus Cristos, va veni o întreagă ceată de îngeri ca să vă împiedice să-mi faceţi rău.
           Hoţul s-a speriat şi a luat-o la fugă auzind de îngeri. La asta nu se gândise.
           Vedem că Dumnezeu inspiră şi salvează pe cei ce se încred în el.