joi, 22 noiembrie 2012

Logica convertitului



        Un musulman s-a botezat şi a devenit creştin. Înfuriaţi peste măsură, toţi ai lui au venit la el pentru a-l trage la răspundere pentru actul săvârşit. Şi l-au întrebat: 
 - Ce te-a determinat să faci acest lucru?
 - Închipuiţi-vă că ajung la o răscruce, a răspuns el. Ajuns aici îmi zic: Acum chiar că nu mai ştiu care e calea cea bună. Dar iată că la acea răscruce văd doi oameni: unul este mort iar unul este viu... Voi ce ziceţi? Pe care dintre ei îl voi întreba şi îl voi ruga să-mi explice pe ce drum trebuie să apuc?
 -  Bineînţeles că pe cel viu, au răspuns toate rudele lui.
 - Exact aşa a fost şi situaţia mea. Mă aflam cu viaţa la o mare răscruce. Dintr-odată mi-au apărut în faţă doi oameni: unul mort, Mahomed al religiei noastre, şi unul viu, Cristos. Mortul, Mahomed, oricât am insistat eu, nu a putut să-mi dea nici un răspuns, nu a putut să-mi spună nimic. Dar Isus, Înţelepciunea divină, care este viu, pentru că a înviat a treia zi, după ce iudeii l-au ucis,  mi-a spus clar: „Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa.” Numaidecât a luat-o pe calea lui Isus şi el mi-a dat în schimb „adevărul şi viaţa”. Mai puteţi spune că am greşit cu ceva? Aceasta este calea mea.

Un comentariu:

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere